Skip links

100Κ σε 3 μήνες: Βήμα-βήμα η στρατηγική για Ecommerce [Case Study]

Share

Introduction

Agency vs Product.

1 σύγκριση, 1000 απόψεις.

Η αλήθεια είναι πως μετά από εκατοντάδες συνομιλίες με φίλους (και marketers), όλοι μάλλον θα προτιμούσαν ένα Product-based business έναντι ενός agency.

Σήμερα δε θα αναλύσω σαφώς τα υπερ και τα κατά ενός agency, αλλά το πως τρέχοντας ένα inbound marketing agency μου γεννήθηκε μια μεγαλύτερη ιδέα:

Να ξεκινήσω ένα δικό μου ecommerce store! 

Long story short σε λιγότερο από 90 ημέρες έκανε 100Κ+ τζίρο.

Γιατί το έκανα; Όχι δεν είναι μόνο τα λεφτά 😂

Ξεκινάω με μερικά γεγονότα αλλά και σκέψεις προτού εξηγήσω το λόγο που το επιχείρησα:

Με τα σημερινά δεδομένα επί Covid19, εγώ και η ομάδα μου δεχτήκαμε αρκετά τηλεφωνήματα από επιχειρηματίες οι οποίοι (επιτέλους) είδαν πως – εφόσον το κατάστημα παραμένει κλειστό ή υπολειτουγεί – ένα ecommerce website θα τους εξασφαλίσει μια πολύ πιο κερδοφόρα πορεία.

Κατασκευάσαμε περισσότερα από 10 websites σε λιγότερο από 6 μήνες ενώ για τους επιχειρηματίες που επέλεξαν να διαφημιστούν αναλάβαμε και όλο το Ecommerce Marketing κομμάτι, με αρκετή επιτυχία για μερικούς από αυτούς (Case Study inside).

Ας είμαστε ρεαλιστές όμως. Δεν πετυχαίνουν όλοι. Για την ακρίβεια ενώ πετυχαίνουμε αρκετές φορές 7+ ROAS με τη στρατηγική μας, συναντήσαμε 1 – 2 eshops που δεν απέδωσαν όπως αναμέναμε.

Και αυτό είναι κάτι που προσωπικά με απογοήτευσε, όχι γιατί “δεν λειτουργούν τα Facebook ads” αλλά γιατί δεν μπορούσα να έχω 100% έλεγχο στο προϊόν, στα offers, στις τιμές, στο brand positioning κλπ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλές φορές τόσο οι marketers όσο και οι business owners είναι ότι το marketing πρέπει να έχει λόγο στο product (αυτό ισχύει σαφώς και σε άλλα industries) αν θέλει να αυξήσει τα αποτελέσματα. Και φυσικά αυτό δεν γίνεται 😂 (περισσότερο στην Ελλάδα γκουχ γκουχ)

Αρα, καταλήγουμε στο ότι ο λόγος για τον οποίο έφτιαξα μόνος μου από την αρχή ένα ecommerce store είναι για να έχω end-to-end έλεγχο σε:

  • Προϊόντα
  • Τιμές
  • Offers
  • Ads
  • Positioning στην αγορά

Κι έτσι να αποδείξω τόσο στον εαυτό μου όσο και σε πελάτες ότι όταν όλα λειτουργούν αρμονικά, υπέρ του Marketing, τότε έχεις:

  • Μεγαλύτερο Conversion Rate %
  • Περισσότερες Πωλή$εις 💰
  • Μικρότερα Έξοδα 📉

Συγκεκριμένα σε λιγότερο από 90 ημέρες λειτουργίας έχω:

  • Τζίρο: 107.140€
  • Πωλήσεις: 3.632 (Online + Τηλεφωνικές)
  • Γενικό Conversion Rate: 4.58%

Και το million dollar question… καθαρό κέρδος ~25% (μετά από adspend, φορολογία κλπ)

Εδώ έχω σημειώσει μερικά από τα προϊόντα και τα στατιστικά τους:

Να σημειώσω πως δεν πρόκειται για Dropshipping store και δεν είχα προηγούμενη εμπειρία στο πως τρέχει ένα eshop στην Ελλάδα (είναι αρκετά διαφορετικό με το εξωτερικό)

Θα σας δείξω λοιπόν πως το πέτυχα 👇

 

Chapter 1: Products

Product Positioning & Pricing

Βλέποντας τα νούμερα και υπολογίζοντας ένα AOV γύρω στα 29€ καταλαβαίνει κανείς πως δεν μιλάμε για κάποιο high-ticket προϊόν.

Και αυτός ήταν ο σκοπός μου. Φθηνό προϊόν και ποσότητα στις πωλήσεις. Αποδεδειγμένα η πλειοψηφία της ελληνικής αγοράς δεν αγοράζει ένα unbranded προϊόν με παραπάνω από 35€. Έτσι για να έχω μεγαλύτερη ποσότητα πωλήσεων έπρεπε να στοχεύσω impulse buyers – άτομα δηλαδή που δεν το σκέφτονται πολύ.

Είμαι υπέρμαχος ενός Branded store αλλά ο χρόνος που χρειάζεσαι για να κάνεις position στην αγορά συνήθως είναι μεγάλος και το budget υψηλό. 👎

Έτσι λοιπόν προτίμησα προϊόντα σε χαμηλή τιμή αλλά ταυτόχρονα πρακτικά. Τα προϊόντα που επέλεξα λοιπόν:

✅ Λύνουν κάποιο πρόβλημα

✅ Έχουν wow factor και είναι μοναδικά

✅ Έχουν passionate audience (Product – Market fit)

✅ Είναι οικονομικά για το μέσο Έλληνα καταναλωτή

 

Product Research

Που θα μπορούσα να βρω όμως τέτοια προϊόντα;

Παρακάτω αναλύω τις μεθόδους έρευνας που ακολούθησα:

Τρόπος 1: Αναζήτηση στο Facebook

Πηγαίνοντας στο Facebook μπορούμε να βρούμε facebook ads posts πηγαίνοντας στην αναζήτηση και γράφοντας μερικά keywords όπως τα εξής:

Get yours here

Order here

Grab Yours Now

Shop Now

Buy it here

Αναζητώντας με αυτά τα keywords βλέπουμε μια λίστα με αμέτρητα posts, videos κλπ από άλλα Ecommerce Stores τα οποία έχουν συγκεντρώσει αρκετό engagement και άρα (λογικά) και πωλήσεις.

 

💡 Competition Hack:

Συνεχίζοντας έκανα μια έρευνα και εντόπισα μερικά Facebook pages και είδα τι ads ετρεχαν από το Facebook Library.

Αν κάποιο ad είναι ενεργό για ένα εύλογο χρονικό διάστημα, με πολλά variations και έχει ικανοποιητικό engagement τότε αυτό σίγουρα είναι ένα καλό σημάδι

 

Τρόπος 2: Marketplaces

Υπάρχουν άπειρα marketplaces εκεί έξω με μια τεράστια συλλογή προϊόντων. Τα 2 που χρησιμοποιώ εγώ είναι:

  1. Amazon
  2. Aliexpress

Και στα 2 μπορώ να βρω εύκολα και γρήγορα προϊόντα από όλα τα niches, να διαβάσω reviews και να συγκρίνω τιμές.

 

Τρόπος 3: Software

Ο τρόπος που προτιμώ αρκετά το τελευταίο διάστημα είναι η βοήθεια των product research softwares. Μερικά από αυτά είναι:

👉 UseCart

👉 AliShark

👉 SuperAli

👉 EcomHunt

Ο τρόπος που λειτουργούν είναι ότι μέσω δικών τους φίλτρων και αλγορίθμων υπολογίζουν ποια προϊόντα του AliExpress σημειώνουν αύξηση πωλήσεων. Έτσι όταν ένα προϊόν σημειώνει ανοδική πορεία τότε εμφανίζεται ως best selling. Φυσικά υπάρχουν και πολλά άλλα φίλτρα για κατηγοριοποίηση.

Ουσιαστικά επιταχύνουν τη διαδικασία εύρεσης ενός καλού προϊόντος.

 

Product Offer

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από ένα ελκυστικό offer. Αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να αυξήσω το AOV μου ή να κερδίσω περισσότερες πωλήσεις.

Μερικά από τα offers τα οποία δοκίμασα είναι τα εξής:

  • 20% Discount στην πρώτη αγορά
  • Στην 1 + 1 αγορά, δώρο τα μεταφορικά
  • Στα 2 προϊόντα, το 3ο δώρο
  • Upselling & Cross selling με παρόμοια προϊόντα
  • Δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από X€

 

Chapter 2: Website / Product Page

Don’t build shops, build Product Pages

Πάμε στο juicy part.

Θα τολμήσω να εκφράσω τη γνώμη μου πιο straightforward απ’όσο με έχετε συνηθίσει.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμη μερικοί κατασκευάζουν eshops με τη νοοτροπία που είχαμε το 2012, το 2014, το 2017.

Όλοι θέλουν ένα eshop με 10.000 προϊόντα “γιατί έτσι θα βγάλω πιο πολλά λεφτά”.

Ehm… no.

Θαρρώ πως και οι marketers αλλά και οι owners γνωρίζουν τι Conversion Rate έχει το ecommerce store τους. Και αυτό είναι 1-2%… άντε 3% στην καλύτερη.

Well not here. Εδώ ‘χει πάντα ήλιο ☀️

Υπήρχαν μέρες που είδα 5%, 7% ακόμη και 23% (!!!) conversion rate.

Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Hit Play 👇


Ποιό είναι το μυστικό;

Τι όνειρο είδα και πέτυχα τέτοιο conversion rate;

Η απάντηση κρύβεται στο παρακάτω τετράπτυχο 😜 της επιτυχίας:

  1. Product
  2. Offer
  3. Copy
  4. Landing Page

Για τα 1 και 2 μιλήσαμε παραπάνω, πάμε να δούμε τα άλλα 2.

 

Copywriting

Το copy – ήτοι τα κείμενα μας – είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο όταν κάνουμε Direct Response Marketing. Όταν θές δηλαδή κάποιος να κάνει μια ενέργεια ΤΩΡΑ.

✔️ Το copy μας είναι αυτό που κάνει τους Facebook users να πατήσουν τη διαφήμιση

✔️ Το copy μας είναι αυτό που κάνει τους επισκέπτες να αγοράσουν

✔️ Το copy μας είναι αυτό που κάνει τους email subscribers να αγοράσουν

✔️ Το copy μας είναι αυτό που κάνει τους loyal customers να ξανα αγοράσουν

Η δύναμη του copy είναι τεράστια και έχει πολλά οφέλη σε όλα τα στάδια του funnel μας.

Παραθέτω μερικά tips για copywriting που εφάρμοσα και μου δούλεψαν αρκετά καλά:

🗣 Γράψε όπως μιλάς – το να μιλάς απλά και κατανοητά δεν μπερδεύει το κοινό σου.

💎 Δώσε έμφαση στα αποτελέσματα – ο κάθε αγοραστής θέλει να ξέρει που και πως χρησιμεύει το προϊόν σου. Δείξε του ποιό πρόβλημα λύνει.

👀 Γράψε τίτλους που μαγνητίζουν βλέμματα – ο κόσμος συνήθως αγνοεί τις μεγάλες παραγράφους και διαβάζει μόνο αυτό που ξεχωρίζει, άρα τους τίτλους. Γράψε το offer σου, τη λύση προβλήματος ακόμη και το social proof εκεί.

💬 Χρησιμοποίησε δυνατό Social Proof / Testimonials – ο νόμος της αγοράς είναι ότι αφού αγοράσαν τόσοι, τότε θα το πάρω κι εγώ. Συμπεριέλαβε testimonials από πελάτες ακόμα και μερικά videos.

❤️ Στόχευσε στο συναίσθημα – μην προσπαθείς να πουλάς το προϊόν, πούλησε το συναίσθημα του να έχεις το προϊόν. Επικεντρώσου στο γιατί.

👨‍💻 Γνώρισε το κοινό σου – είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις σε ποιον απευθύνεσαι, ποια είναι τα προβλήματα του κοινού σου αλλά και πως το προϊόν σου μπορεί να βοηθήσει στην επίλυσή τους.

📸 Εισήγαγε Φωτό ή Βίντεο – από τα πιο σημαντικά assets στο product page σου είναι οι φωτό, τα videos και τα Gifs που απεικονίζουν το προϊόν κυρίως κατά τη χρήση του.

✔️ Χρησιμοποίησε ενεργητική φωνή – Δύο από τα καλύτερα προτερήματα είναι ότι στην ενεργητική φωνή χρησιμοποιούμε λιγότερες λέξεις και δημιουργούμε μια πιο γρήγορη αφήγηση.

🔥 Δείξε τα οφέλη και όχι τα χαρακτηριστικά – “Μίλα” σε μορφή μικρής ιστορίας για το πως λύνει το πρόβλημα και όχι τόσο για το τι περιλαμβάνει.

🎉 Μάθε τον ανταγωνισμό σου – Βεβαιώσου ότι γνωρίζεις ποιες είναι οι αδυναμίες των ανταγωνιστών σου, ώστε να μπορέσεις να φτιάξεις και να βελτιώσεις το/τα USP σου.

⚡️ Ξεκάθαρο CTA – εννοείται ότι το CTA είναι η αγορά ή η προσθήκη στο καλάθι αλλά σιγουρέψου ότι το εμφανίζεις ευδιάκριτα με σωστό χρώμα

Above the fold Offer – δείξε ξεκάθαρα το offer σου (ένα από αυτά που προανέφερα). Είναι σημαντικό να νιώθει ο καταναλωτής ότι κερδίζει.

 

Product Page

Ξέχνα επιτέλους το παλιό παραδοσιακό product page που περιλαμβάνει 3 φωτό, 1 τίτλο, την τιμή και το Add to Cart button. Τα περισσότερα product pages σήμερα μοιάζουν κάπως έτσι:

Enough!

Πρέπει να εμπλουτίσεις το Product Page σου και να το μεταμορφώσεις σε ένα fully detailed landing page. Για παράδειγμα όπως αυτό:

https://tropeaka.com.au/products/body-bloom

Ή αυτό: https://www.boombycindyjoseph.com/products/boomsilk-product

Ή αυτό: https://demo.web3canvas.com/themeforest/proland/index_buy_paypal.html

Well, you get the memo!

Άρα τα sections που πρέπει να περιέχει το product page:

  • Buy box
  • Benefits
  • How to Photos & Videos
  • Social Proof / Testimonials / Reviews
  • Features

Ολοκληρώνοντας λοιπόν, αν θέλουμε υψηλότερα conversion rates προσέχουμε τα εξής:

  • Το προϊόν
  • Την προσφορά / offer
  • Το copy
  • Το product page

 

💡 Tip #1: Για τους χρήστες Shopify, πολύ καλοί builder είναι το Zipify και το GemPage ενώ για WooCommerce προτείνω Elementor.

💡 Tip #2: Στο ζήτημα multi page checkout vs one page checkout ψηφίζω και τα 2. Κανένα δεν υπερισχύει. Tested.

 

Chapter 3: Facebook Ads

Το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο αποτελούν οι διαφημίσεις σε Facebook & Instagram.

Έχω μιλήσει αρκετές φορές για Facebook ads ακόμη και στο προηγούμενο case study.

Μετά από πολλές διαφημίσεις, σκαμπανεβάσματα, disabled ad accounts & business managers το διάστημα των 90 ημερών είχαμε τα εξής στατιστικά:

  • Total Spend: 20.768€
  • Avg. CPA: 5,7€
  • ROAS: 5
Account 1
Account 2
Account 3

General vs Niche

Οι διαφημίσεις που στοχεύουν το ελληνικό κοινό θεωρώ είναι ολίγον τι πιο εύκολες από αυτές του εξωτερικού για ένα general store, εξού και τα χαμηλά CPA.

Και τι εννοώ εύκολα; Πάμε να δούμε διαφορές ενός general store με ένα niche store.

General Store Niche Store
Έχει το ίδιο προϊόν/γκάμα Όχι Ναι
Στοχεύει το ίδιο κοινό Όχι Ναι
Έχει σταθερό CPA Όχι Ναι
Χρειάζεται συνέχεια ανανέωση σε ads Όχι Ναι
Ευέλικτο Ναι Όχι

 

Παρόλο που ένα general store δεν έχει ένα σταθερό κοινό με ίδια ενδιαφέροντα, αυτό παράλληλα του δίνει την ευελιξία του να βρίσκει νέα audiences.

Πρακτικά αν κάποιο προϊόν δεν απέδιδε όσο ήθελα, απλά προχωρούσα στο επόμενο στοχεύοντας άλλο κοινό. Έτσι όταν είχα μια ευρεία γκάμα προϊόντων, μπορούσα να δοκιμάσω γρήγορα και εύκολα νέα ads.

Αποτελεσματικά, ότι λειτουργούσε προχωρούσε σε scaling και ότι δεν απέδιδε απλά το διέκοπτα.

 

Setup

Για κάθε προϊόν το ads setup είχε ως εξής:

Campaign: Purchase Conversion με 3-4 adsets

Adsets: περιλαμβάνουν 1-2 interests έκαστο

Ads: 1 – 2 για A/B testing

Περί Interests:

Σίγουρα ψάχνω σχετικά με το προϊόν ενδιαφέροντα αλλά πάντα προσπαθώ να σκεφτώ outside the box, για παράδειγμα αν είναι μια συσκευή ομορφιάς, θα στοχεύσω άτομα που τους αρέσει το clubbing.

💡 Engagement Tip: Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε το Post id για να δημιουργείτε existing post ads μέσα στα adsets ενός προϊόντος. Έτσι θα συγκεντρώσετε το engagement σε ένα post.

 

Creative

Πάμε να δούμε το δημιουργικό κομμάτι, το οποίο παίζει κι αυτό μεγάλο ρόλο καθώς το ad είναι αυτό που θα φέρει τους Facebook users μέσα στο Product Page μου. Άρα το metric που με ενδιαφέρει είναι να ανεβάζω το CTR.

Τα 2 πιο σημαντικά assets εδώ είναι:

  • Το video
  • To copy

Θέλουμε το video να δείχνει το προϊόν σε χρήση ώστε να καταλάβουν οι users από το 1ο δευτερόλεπτο τι βλέπουν και τι πρόβλημα λύνει το προϊόν. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα carousel.

Στη συνέχεια, το copy έχει 1 σκοπό και αυτός δεν είναι να πουλήσει. Είναι να κάνει το χρήστη να κάνει κλικ έτσι ώστε να δεί το product page.

Υπενθύμιση: Μην προσπαθείτε να πουλήσετε από το ad! Η πώληση γίνεται μέσα στο product page.

Συμπερασματικά, στo copy συμπεριλαμβάνω μια μικρή περιγραφή, τα benefits και το CTA, δηλαδή το link του προϊόντος.

 

Optimization

Το lifespan των διαφημίσεων είναι αρκετά μικρό (3-4 ημέρες), κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να ανανεώνονται συνεχώς.

Παρακάτω το optimization που κάνω σε κάθε level:

Campaign: Το μόνο που μπορώ να κάνω σε επίπεδο campaign είναι να δημιουργήσω μια CBO (Campaign Budget Optimization)  έτσι ώστε να κάνει μόνο του το Facebook optimize σύμφωνα με το καλύτερο adset. Η CBO συνήθως περιλαμβάνει:

  • Ξεχωριστά adsets για κάθε lookalike (1%, 2% κοκ)
  • Ξεχωριστά adsets για κάθε winning interest

Adset: Εδώ αυτό που κάνω είναι ένα breakdown ώστε να βρω τις ηλικές, το φύλο και το placement που έχουν το καλύτερο CPA. Με βάση αυτά δημιουργώ νέα adsets.

Ads: Τέλος αναφορικά με το creative κομμάτι nothing new, just simple A/B testing μεταξύ διαφορετικών copies και videos και συνεχίζω με το winner.

Πάμε σε κάποια σενάρια τώρα:

  1. Αν η καμπάνια αποδίδει με όλα τα adsets τη συνεχίζω μέχρι να σταθεροποιηθεί το ROAS της.
    1. Αν έχει ικανοποιητικό ROAS, κάνω 20% αύξηση του budget ημερησίως
    2. Αν συνεχίζει την καλή πορεία φτιάχνω κι άλλη καμπάνια με Lookalikes
    3. Αν συνεχίζει κι άλλο φτιάχνω CBO καμπάνια
    4. Στην πορεία δοκιμάζω κι άλλα interests
  2. Αν η καμπάνια είναι μέτρια αλλά δείχνει θετικά σημάδια:
    1. Ψάχνω κι άλλα interests
    2. Αλλάζω τη στόχευση (ηλικίες/φύλο) ή το placement
    3. Αλλάζω το ad copy
  3. Αν η καμπάνια δεν αποδίδει την απενεργοποιώ.

 

Reporting & Profits Calculation

Ανέφερα παραπάνω ότι ένα σημαντικό metric που παρακολουθώ όσον αφορά τα ads είναι το CTR. Σίγουρα με ενδιαφέρει όλα τα στατιστικά να είναι ωραία αλλά δε ζούμε σε ροζ συννεφάκι και ποτέ δε θα δειτε τέλεια νούμερα (εκτός αν βρείτε winning product).

Το main metric που με ενδιαφέρει είναι κυρίως το CPA (Cost per Acquisition) και φυσικά το Revenue, το οποίο αν έχεις καλό CPA αυξάνεται 📈.

Αν το CPA δεν είναι καλό και δεν προκύπτει κέρδος* από κάθε αγορά, τότε δεν έχει νόημα να συνεχίσω τη διαφήμιση. Αυτός είναι άλλος ένας λόγος που τα niche stores δυσκολεύονται, διότι δεν έχουν περιθώρια αλλαγής product.

*Πως όμως υπολογίζω το κέρδος;

Η φόρμουλα που υπολογίζω για να δω αν έχω κέρδος είναι η εξής:

(1) Κέρδος = Τιμή Πώλησης – Ad Spend – Μεταφορικά – Κόστος Προϊόντος

Αν το κέρδος είναι 0 τότε αυτό σημαίνει ότι κάνω Break Even. Σπάνια θα συνεχίσω τη διαφήμιση αν κάνω break even για πάνω από 1 με 2 ημέρες. Άρα πρέπει για κάθε ad ή adset να ξέρω το επιθυμητό minimum ROAS για να δω αν μου αποφέρει κέρδος.

Για να βρω το minimum ROAS πρώτα υπολογίζω το BEP (Break Even Point). Το BEP είναι το ποσό που μου δείχνει αν έχω ξεπεράσει το break even μου.

(2) BEP = Τιμή Πώλησης – Κόστη – Μεταφορικά

Για παράδειγμα: αν η τιμή πώλησης είναι 30€, το κόστος 5€ και τα μεταφορικά 3€ τότε BEP = 22€. Από εκεί και πέρα αν το avg. CPA = 5€ τότε κέρδος (1) = 17€.

Έτσι, το Minimum ROAS υπολογίζεται ως εξής:

(3) Minimum ROAS = Τιμή Πώλησης / BEP

Για παράδειγμα: αν η τιμή πώλησης είναι 30€ και το BEP = 22€ τότε το minimum ROAS είναι 1,36.

Αυτό σημαίνει πως για να είναι profitable το campaign/adset/ad τότε το ROAS πρέπει να είναι τουλάχιστον 1,36.

  • Αν είναι > 1,36 τότε έχω κέρδος
  • Αν είναι < 1,36 τότε “μπαίνω μέσα, κλείστο” 😂

 

Final Thoughts

That’s all folks. Καθότι το business είναι κερδοφόρο όλα δείχνουν πως θα συνεχιστεί αυτό το ταξίδι με στόχο το 1M 🚀

Προσπάθησα να τα εξηγήσω όσο το δυνατόν πιο αναλυτικά αλλά για όποια απορία έχετε μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο παρακάτω (απαντάω σε όλα).

Till next time 🤟

 

Update: Επειδή πολλοί φίλοι και συνάδελφοι με ρωτάνε, δεν προσφέρω μαθήματα αλλά λόγω μεγάλης ζήτησης σκέφτομαι να φτιάξω με την ομάδα μου ένα step by step course για περαιτέρω επεξήγηση των παραπάνω με videos, δείχνοντας τη δημιουργία store & ads από το 0 και όλες τις μεθόδους και στρατηγικές που ακολουθώ, όχι μόνο για Facebook ads αλλά και για Google ads, Email marketing, SEO κλπ. Αναλόγως της ζήτησης θα το αξιολογήσουμε and who knows 🤔
Αν ενδιαφέρεσαι, join the waitlist 👇

*Το email σου θα δοθεί στον Darth Vader. jk no spam.

Join the Discussion

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.